Samstag, 23. März 2013

my success. ♥

Heute zeig ich euch meinen Erfolg beim Abnehmen.
Ich hab von 98 kg auf 65 kg abgenommen und das in einem Jahr.
Seit Juni hab ich mit dem Abnehmen aufgehört, ich esse normal und mein Gewicht ist seit dem gleich geblieben.
Manchmal sind 2 kg weniger und mal mehr, aber das hat mich nicht so gestört.
Jetzt hab ich vor bis 60 kg abzunehmen : )
 
Auf dem Bild könnt ihr meinen Erfolg sehen : )

schudlam z 98 kg na 65 kg i to przez rok..
tej chwili to znaczy mozna powiedziec od czerwca sie juz nie odchudzam,
jem normalnie i waga prawie ciagle ta sama..
czasem jest 2 kg więcej ale to takie nic
ale planuje sie odchudzac na 60 kg : )

 na zdjeciu możecie widziec moj sukces : )
 
 
Ich bin ziemlich stolz auch mich das ich das geschafft hab.
Ich fühl mich jetzt auch viel wohler als vorher und auch schöner : )
Ok an manchen Tagen find ich das ich nicht hübsch bin aber ich glaub so ein befinden hat mal jeder von uns..
 
Ich möcht euch damit eben zeigen, wenn man was wirklich will kann man es auch schaffen!
Man darf nur nicht aufgeben!
Ich hatte auch Tage wo ich einfach nicht mehr wollte, hab sogar geweint..
Hab auch manchmal eine Pause gemacht mit dem Abnehmen..
Aber immer wieder hab ich mich motiviert weiter zu machen und ich habs geschafft.
Ich hab 33 kg abgenommen ♥ : )
 
 
Seit dem hab ich ein neues Leben begonnen. ♥

 
jestem z siebie dumna i to bardzo
czuję się pewniej a przede wszystkim pięknie : )
dobra czasem mam dni gdzie uważam że nie jestem ładna ale to chyba kazdy tak ma..

che wam pokazac ze jak sie chce to da sie rade schudnac! ♥
tylko *nie mozna sie poddawac*!
tez czasem mialam dni gdzie juz nie chcialam i nawet płakałam..
zrobilam czasem tez przerwe z odchudzaniem..
ale potem znow zmotywowalam sie i dalam rade schudnac 33 kg ♥ : )

teraz mi jest o wiele latwiej w zyciu..

zaczynam nowe życie.. ♥

45 Kommentare :

  1. mi wystarczyłoby 5 ew. 10 kg ;):)

    AntwortenLöschen
  2. gratuluję :D
    kawał dobrej roboty :)

    AntwortenLöschen
  3. Gratuuluję mam nadzieje że też będę mogła się tak pochwalić za kilka miesięcy :d

    AntwortenLöschen
  4. gratulacje :) odchudzanie wymaga dużej determinacji i stanowczości,a Ty widać,że posiadasz te zalety mimo chwil zwątpienia ;) powodzenia w *nowym życiu* :)

    AntwortenLöschen
  5. wooow calkiem inna dziewczyna teraz jestes :) gratuluje :*

    AntwortenLöschen
  6. *gratulacje* masakra bardzo dużo osiągnęłaś :)

    AntwortenLöschen
  7. wow!! ale pięknie schudłaś !! tam gdzie waga Ci wskazuje 65 kg to WYGLADASZ NA 45 KG :) pięknie, pięknie, pięknie!! to cudowne że kobiety robią takie cuda...ja odchudzaniem sobie takie "cudo" zrobiłam, że z anoreksją wylądowałam w szpitalu psychiatrycznym na oddziale zamkniętym; ważenie co 2 dni, jedzenie pod kontrolą; 7 posiłków dziennie eh

    AntwortenLöschen
  8. ahhhh nie mogę się napatrzeć na Ciebie za każdym razem :) cieszę się, że wracasz :)

    AntwortenLöschen
  9. wow gratuluje :D
    świetna zmiana, ślicznie wyglądasz ;p

    AntwortenLöschen
  10. jestes wielka ;) ogromne gratulacje, najchetniej to stanęłabym przed toba i zaczeła bic brawo!!! piękna i silna kobieta ;)

    AntwortenLöschen
  11. wow, gratuluję wytrwałości i sukcesu:)! świettnie teraz wyglądasz:)!

    AntwortenLöschen
  12. Ślicznie wyglądasz-DOBRA ROBOTA :)

    AntwortenLöschen
  13. łooo gratulacje !!! : O : ) ja wiecznie paprałam sprawę z głupimi 6 kg a ty tak pięknie mnie motywujesz ! :) od 1 marca próbuję też być z Siebie dumna i póki co jestem :)) pozdrawiam i powodzenia w dalszych sukcesach dietetycznych i nie tylko ! :)

    AntwortenLöschen
  14. jesteś inspiracją dla wielu dziewczyn:)

    AntwortenLöschen
  15. Chciałabym odnieść taki sukces. Gratuluję. Ogromna zmiana.

    AntwortenLöschen
  16. Szczerze mówiąc to nie wyglądasz na 65 kg :) Ja mam 65 i wygląda dużo grubiej. Ale u cb pewnie mięśnie są, albo jesteś sporo wyższa ode mnie :) Gratuluję :) Schudłaś naprawdę bardzo dużo :)

    AntwortenLöschen
  17. Jesteś niesamowita :) Bardzo długo śledzę blog, lecz dopiero od paru dni zdecydowałam się założyć własny :) ZAPRASZAM ! :)

    PS trzymam kciuki w dotarciu do 60 kg, wrzucaj wszystko jak dawniej :) Miło było patrzeć na bilanse-Zwłaszcza ich zdjęcia :D

    AntwortenLöschen
  18. wow, podziwiam, gratuluję, całkiem inna dziewczyna od razu, mam nadzieję że kiedyś opiszesz swoją dietę na blogu ;)

    AntwortenLöschen
  19. Wow! du hast allen Grund stolz auf dich zu sein! Das Ergebnis ist der Hammer und das Peplum Kleid steht dir sehr sehr gut!
    PS: ja tez jestem z polski ;D

    AntwortenLöschen
  20. Siehst wirklich ganz wunderbar aus!
    Respekt für so viel Durchhaltevermögen und Disziplin!

    Aber deine Essensangaben/ Kalorienangaben die du hier veröffentlichst, sind ja nicht gerade wirklich gesund, ist ja viel zu wenig oder nicht?


    Mrs.Dinosaur

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. danke :) ♥
      naja ich ess nicht jeden tag so wenig, hab schon mein system :)

      Löschen
  21. muszę to napisać `o kurwa `;o jestem zachwycona normalnie !!!!

    AntwortenLöschen
  22. oh mein gott! Mein vollen Respekt hast du auf jeden Fall! awww.. auch wenn ich dich nicht kenne bin ich richtig stolz auf dich, dass du dein ziel erreicht hast! du siehst wundervoll aus :))) <3

    POCKETFUL OF DREAMS

    AntwortenLöschen
  23. Jakie ćwiczenia lub jaką diete stosowałaś? ;)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. cwiczenia z Mell B. i to prawie codziennie, a na początku chodzilam po schodach, bylam raz na tydzien plywac i robilam brzuszki :)

      diete nie stosuje jem to na co mam ochotę, tylko w małych ilościach a tak to probuje zeby jesc tylko max. 900 - 1000 kcal :)

      Löschen
  24. Wow RESPEKT, wirklich
    Du kannst ganz doll stolz auf dich sein!


    Mein Blog

    AntwortenLöschen
  25. o matkoo! zupełnie inna osoba!
    świetnie wyglądasz!
    gratuluje wytrwałości ;))
    pozdrawiam,
    K

    AntwortenLöschen
  26. Gratuluję !
    znakomita przemiana !

    AntwortenLöschen
  27. Hallo :-)

    Herzlichen Glückwunsch.
    Ich habe auch mal innerhalb von 2 Wochen 10kg abgenommen, jetzt wiege ich nur noch 70kg. (ich habe nicht gehungert, sondern hatte in der Zeit viel Stress)
    Nun würde ich auch gerne weiter abnehmen, so bis 60kg. Doch leider esse ich zu gerne und Sport habe ich auch nicht wirklich.

    Hast du Tipps für mich, außer Sport und hungern?

    Mfg

    AntwortenLöschen
  28. Wow, herzlichen Glückwunsch! Sieht super aus :)
    Bleib so wie du bist, du siehst wunderbar aus! Werd bloß nicht zu dünn!

    AntwortenLöschen
  29. świetnie! genialnie, że jesteś taka zawzięta! To prawda, że ruch dużo daje, pozdrawiam!

    AntwortenLöschen

 
design by Anita AR .♥